4 życzenia dla Polski

Czołem, dziś będzie krótko, temat może być oczywiście tylko jeden: nasz Dzień Niepodległości.

 

W zeszłym roku byłem na Placu Konstytucji w Warszawie niemal przez cały dzień. Obserwowałem co się dzieje, próbowałem zrozumieć tę nienawiść polsko – polską. Bezskutecznie. Symbolem tamtego Dnia Niepodległości jest dla mnie zdjęcie, które zrobiłem tuż po kolejnym szturmie policji na rzucających czym popadnie zamaskowanych bandytów.

 

Dzień Niepodległości. Warszawa, 2011 r.

 

Kiedy patrzę na ten obrazek jest mi smutno, bo wcale nie mam wrażenia, żeby w ciągu tego roku cokolwiek się zmieniło, żeby napięcie, całkowicie dla mnie niezrozumiałe, zwłaszcza teraz, z perspektywy miejsca w którym jestem, jakoś zelżało. Przykre.

 

Oczywiście, prawem demokracji jest wyrażenie własnego zdania: tylko czy to musi się odbywać tak siermiężnie? Z tymi tandeciarzami w dresach i strojach moro jako forpoczcie każdego możliwego marszu, w którym idący ludzie mają się CIESZYĆ z rocznicy odzyskania przez nasz kraj niepodległości?

 

No właśnie: cieszyć! Mnie ta rocznica raduje, dlatego chciałem Wam i sobie, dziś życzyć wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Niepodległości. Co ważne nie jestem jedyny, bo naprawdę dobrze Polsce życzą też:

 

Paola, wolontariuszka z Włoch, która pracuje dziś w Caritas Jordan, w Ammanie (uwaga dziewczyny: wolontariat to praca też dla Was;)….

 

 

…..Abuna(ksiądz) Eyad, Jordańczyk, który życzy nam Szczęśliwego Dnia Niepodległości…..

….Emely, Filipinka, gospodyni domowa, która przesyła Wam duuużo uścisków i życzy Radosnego Dnia Niepodległości…..

 

 

 

…i wreszcie ja sam, z najlepszymi życzeniami, o jakich mogę pomyśleć dla własnej Ojczyzny: spokoju i rozwoju.

 

Kochajmy się! (Mickiewicz;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skomentuj

